Office2010ProOutlook, kontaktpersoner – søgning på opgaver,aftaler, telefomopkald.

Ikke løst
Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  flb 12 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
flb
Registreret bruger

Jeg har gennem mere end 10 år anvendt outlook som planlægningsværktøj. Jeg har hidtil været meget tilfreds!

Jeg har netop købt ny pc og en oem udgave af OfficePro 2010. Jeg opdaterer fra OfficePro 2007, hvilket har givet mig en ubehagelig overraskelse!

Jeg kan ikke længere søge i kontaktpersoner og få oplyst historik og fremadrettede om opgaver,  aftaler, telefonopkald m.v. De eneste der vises er mail historik.

Jeg er kun almindelig bruger og har ikke fantasi til at Microsoft forringer deres nye produkt uden at gøre opmærksom på problemet.

Min leverandør har konstateret at andre har samme problem og har forsøgt sig med flere anbefalede reparationsprocesser, men det er ikke lykkedes at finde en løsning.

Jeg har opgivet at komme i dialog med Microsoft.

Min leverandør foreslår at jeg kan gå tilbage til Outllok7, men da det er også er en OEM udgave skal jeg købe en ny OfficePro2007 og jeg har ingen mulighed for returnering af OfficePro 2010 da den allerede er installeret!

Mit spørgsmål til Komputer For Alle er om I kender til en løsning som en almindelige brugere kan forstå, alternativt min leverandør kan bruge til at løse problemet.

Med venlig hilsen

Flemming Bak

 

Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.