Outlook 2010

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  isbye 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
isbye
Abonnent

Jeg er sekretær i en forening. Al e-mail korrespondance er hidtil gået til mig.

Nu er det imidlertid blevet aktuelt at skifte sekretær, og i den forbindelse vil jeg gerne kunne flytte foreningens e-mails og adressekartotek til en anden computer. E-mail mapperne ligger mellem anden korrespondance, men har naturligvis sin egen hoved- og undermapper. Jeg kan imidletid ikke finde denne flytte mulighed væk fra Outlook umiddelbart.

Kan nogen hjælpe?

EMI


isbye
Abonnent

    Kunne man tænke sig, at der er mulighed for at flytte dem ud på skrivebordet, og derfra til et USB-stik?

    jan larsen
    jan larsen
    Supporter

      Funktionen til at eksportere filer og mapper ligger lidt langt væk i 2010 i forhold til tidligere officepakker.

      Aktiver ‘filer’ fanen helt ude til venstre og tryk så på ‘indstillinger’ –> ‘avanceret’ – tryk så på ‘eksporter’ og vælg at eksportere til fil –> eksporter til ‘outlook-datafil (.pst) – nu får du mulighed for at vælge hvilke mapper du vil eksportere og så er det bare at vælge den mappe der har de aktuelle filer liggende (husk at sætte flueben ved ‘medtag undermapper, så du får det hele med)

       


      isbye
      Abonnent

        Hej Jan!

        Tak for hjælpen. Det virker.

        M.v.h. Erik Isbye.

        En lille rettelse: Jeg har faktisk været medlem siden 2003.

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.