Efter installation af Office 2010 sker der meget ofte det, at ved brug af andre programmer, både Microsofts og andres, lukker Outlook ned automatisk, så jeg skal åbne det manuelt hver gang.
Jeg bruger Windows 7 og er opdateret både mht. til styresystemet og til sikkerhed.
Hvorfor kan Outlook ikke blive ved med at være åbnet?
Det bør også kunne være åbent hele tiden. Lukker det bare ned, eller kommer der en fejlmeddelelse?
Outlook lukker selv ned, nøjagtig som om jeg klikkede på enten Luk eller krydset i øverste højre hjørne. Der kommer ingen fejlmeddelelse.
Det sker, lige så snart jeg bruger andre programmer, både Microsoft og fx. Google Chrome, men det sker bare ikke hver gang, men næsten.
Fejlen kan være en fejl under installationen af pakken. Jeg tror desværre du bliver nødt til at geninstallere programmet.
Fejlen er der stadig, og jeg har nu lokaliseret den til, at det sker, når jeg går til Skrivebordet ved at klikke i nederste højre hjørne. Det klik lukker mærkværdigvis Outlook hver gang.
Problemet er løst. Jeg fik et tip om, at ved at højreklikke på ikonet Outlook i nederste højre hjørne kommer der en dialogboks frem, hvor der er mulighed for at sætte/fjerne et flueben i “Skjul når minimeret”.
Det viste sig, at det VAR et flueben der, som jeg ikke mener at have sat. Efter fjernelsen af det fungerer Outlook nu normalt.