Outlook 2010 med Windows 8

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 11 år, 1 måned siden.
Oprettet af
5010740248
Registreret bruger

Jeg har i længere tid brugt Outlook 2010 på min pc med Windows Vista uden problemer. Jeg har nu opgraderet vista til Windows 8, alle mine programmer forsvandt. Efter at jeg har geninstalleret Office 2010, kan jeg ikke åbne Outlook.

Når jeg prøver får jeg fejlmeddelelsen ”Der er ingen forbindelse til Microsoft Exchange. Outlook skal være online eller have forbindelse for at kunne udføre handlingen”

Hvad gør for at åbne Outlook?

Vh Steen

 

Vil det sige, at Outlook slet ikke starter, eller at programmet starter, men ikke viser nogen e-mails?

I det første tilfælde er det et problem i programmet selv, i det andet tilfælde skal du tilføje en konto med de oplysninger, din internetudbyder har givet.


5010740248
Registreret bruger

    Jeg ved ikke helt hvad du mener, men jeg får det skærmbillede som du kan se på vedhæftede billede (hvis du ikke kan læse teksten, kan du se den i mit spørgsmål)

    Vh Steen

    Det ligner et problem med kontoindstillingerne. Jeg foreslår at fjerne de nuværende indstillingerne og sætte din e-mail konto op igen.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.