.pdf – programtilknytning

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 12 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
KUB
Medlem

Når jeg klikker på en pdf-fil i en e-mail, får jeg en melding om manglende tilknytning i kontrolpanelet. Hvis jeg i stedet kopierer pdf-filen til en vilkårlig mappe og derefter dobbelt-klikker på den, åbnes pdf-filen uden problemer ! Hvad skal jeg tilrette ?

Windows-Vista 64-bit: Adobe Reader 9.4.6 og Windows-Mail.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh Kurt

Jeg vil foreslå at installere den nyeste version (10.1) af Adobe Reader:

http://get.adobe.com/dk/reader

Det vil ikke bare genetablere de tabte filtilknytninger, du får også en hurtigere og smartere Reader. McAfee-modulet kan du med fordel vælge fra.


KUB
Medlem

    Tak for tippet. Efter instrallation var programtilknytningen til filtypen ‘pdf’ forsvundet og måtte registreres manuelt. Herefter fungerede det !

    Mange tak for hjælpen.

    mvh

    Kurt

     

     

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.