Programel til Dia-scanner Er der nogen der kender til DigitDia 5000 ?

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af christian.slot christian.slot 6 år, 1 måned siden.
Oprettet af
clackamas
Registreret bruger

Programmets navn: Ukendt
Spørgsmål:  Er der nogen der bruger – eller har brugt – en Dia Scanner ved navn DigitDia 5000?

Jeg har en sådan scanner – som har stået ubrugt i nogle år.  Scanneren tager hele dia magasiner og kan således scanne 36 eller 50 dias i et “go”.

Spørgsmålet er hvilket programmel der skal til at styre den? (Windows XP, 7- eller 10)

Jeg vil være taknemmelig for hjælp til dette.

Med venlig hilsen og tak

Clackamas


keld m
Abonnent

    Hej Clackamas

    Jeg kender ikke din scanner, men prøv at søge på denne producents hjemmeside. Måske finder du noget der?

    https://reflecta.de/en/downloads/drivers2/~nm.50~nc.108/Driver-and-Software.html

    Til at redigere billederne kan du bruge et billedbehandlingsprogram, læs omhyggeligt i manualen, hvordan?

    Det er tilsyneladende ligegyldigt hvilken version af Windows du anvender, blot du bruger de tilsvarende drivere og programmel

    Håber du får løst dit problem. Med venlig hilsen Keld

    >>>Må din computer være med dig<<<


    a.lund
    Abonnent

      Hej  Jeg har instaleret Advanced SystemCare Pro som virker fint, men når jeg har det program får jeg også en hel masse andre Iobit programmer, som sådan er ok men men !  Forleden down loaded jeg så Spybot Search & Destroy, som hurtigt fjernede først nævnte program.  Kan disse 2 programmer ikke arbejde sammen ?  Det ville være en ide om Kommputer for alle fortalte om, et nyt program og om det evt erstattede et andet program, måske er det ikke lad sig gørligt, men jeg oplever det som et problem at skelne, hvad det ene eller det andet program gør og hvorfor.

      Mvh. Anders

       

       

      christian.slot
      christian.slot
      Komputer for alle

        Hej Anders

        Jeg vil anbefale dig kun at bruge et enkelt systemoptimeringsprogram og/eller antimalware-program ad gangen.

        De burde kunne arbejde sammen, men af og til sker der, at de betragter ellers harmløse programmer som farlige.

        Personligt gør jeg det, når jeg opdager, at der er kommet et nyt, godt gratisprogram, at jeg prøver det i en uges tid, og derefter vælger, hvilken en jeg vil bruge, så jeg bliver fortrolig med dét program.

        Vh Christian Slot
        Journalist, Komputer for alle

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.