Solution center

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Tao Tao 12 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
stigdav
Medlem

Jeg har 2 printere/skannere tilsluttet min pc, som jeg hidtil har kunnet vælge imellem, når jeg bruger solution center. Efter at min pc har været til reparation og jeg derfor har geninstalleret opdateringen til windows 7, er den ene printer (hp Photosmart 3210 All-in-One) forsvundet fra oversigten. Enheden står i kontrolpanelet som standardprinter og virker upåklageligt, når det drejer som om udskrivning fra fx word. Jeg er ked af at undvære denne enhed, da den bl.a. kan skanne film, hvilket jeg ofte har brug for. Hvordan får jeg enheden på Solution center igen?

Tao
Tao
Supporter

    Hvad er det helt præcist for et center du snakker om? Mig bekendt er Windows Solution Center på dansk Windows Løsningscenter – og her kan jeg ikke finde noget printerrelateret.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.