Uniblue Registry Booster 2010

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  linka 13 år, 1 måned siden.
Oprettet af
klitquizz
Medlem

Jeg har downloadet dette program på min pc. Jeg har ladet programmet scanne min pc for fejl med følgende resultat: “Systemrelaterede fejl” (fejl som påvirker alle bruge af computeren): 83. “Brugerrelaterede fejl (fejl som er specifikke for min windows konto): 112 samt “Fejl relaterede til tredjepart” (fejl der berører programmer som er installeret på computeren): 0.

Hvis man klikker på en knap “Ret fejl” får man et billede frem, hvor man mod betaling kan blive registreret.

Er der nogen som har erfaring med dette program? Er der nogen som kan give et kvalificeret bud på, hvad ovennævnte resultat betyder for min computer? Er der nogen som kender et godt fejlretningsprogram, som er gratis?

Håber på hjælp:)


linka
Medlem

    Hej Jammerbugten. Dette program har jeg prøvet at downloade 2 gange, men den retter jo ikke noget alligevel – (hvis du ikke køber den så retter den ikke noget), jeg har derfor installeret dette program IObitToolbox, den fixer og retter rigtig mange ting, den ligger på KFA´s cd. Jeg har den selv installeret.


    klitquizz
    Medlem

      Hej B. Mortensen

      tak for dit svar. Du har åbenbart haft samme oplevelse af Uniblue. Det var jo ikke lige det man fik orientering om i Komputer for Alle.  Jeg vil prøve at installere det program du foreslår.

      Venlig hilsen Jammerbugten


      linka
      Medlem

        Hej igen. Ja prøv den, den er nem at bruge, du skal bare når du går ind for at opdatere den og du kommer ind på nettet, så skal du tage opdateringen fra “File Hippo” og ikke Piriform, så kommer du til at betale for den, du skal bare når du kommer ind på siden gå op i højre hjørne hvor der står download latest version og så et versions nr. der trykker du bare.


        linka
        Medlem

          Den er rigtig god til at fjerne gamle reg. nøgler i din reg. database

          Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.