ventus G 730

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 7 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
ketbent
Registreret bruger

Hej

 Er der nogen der har samme problem som mig, med Ventus G 730? Fejlen er at når jeg skal køre en ny aflæsning og skal se ruten på kortet er der kun flag på, men ikke nogen rute og der kommer hele tiden bjælke op med scripft fejl?

PS. Det gælder også tidligere gemte ruter på computeren.

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej

    Jeg kender ikke specifikt til Ventus GPS-loggere eller de tilknyttede programmer, og har desværre ikke mulighed for at få fingrene i nogle af delene.

    Til at starte med vil jeg anbefale dig at nulstille og opdatere din standardbrowser.

    Når du får en meddelelse om script-fejl, kan det være fordi tilgangen til din Ventus GPS-logger fungerer enten gennem browseren eller via egen software, der bruger browseren.

    Udvidelsesprogrammer, kompatibilitetsproblemer mellem browseren og Ventus-driver/software, eller problemer i browseren, kan derfor forårsage fejlen. 

    Hvis du kan tage et skærmskud af fejlmeddelelsen, kan jeg sige noget mere specifikt.

    Har du fået GPS loggeren gennem iForm?


    ketbent
    Registreret bruger

      Hej  Jeg har her et skærmskud på hvad, der sker når ruten skal vises. Det fremkommer når jeg skal se ruten og normalt er der flag og farvet streg som viser ruten. Jeg kan se kortet med flag på, men når jeg prøver mere kommer scripft fejlen frem.

      MVH ketbent 

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Har du nulstillet browseren?


        ketbent
        Registreret bruger

          Hej

          Jeg har fundet løsningen. GPS photo tagger version 1.2.4. opgraderes til version 1.2.4.H10, så virker det hele igen.

          MVH. Ketbent

          Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.