winoptimizer 2013

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 10 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
philip204967
Abonnent

Til Komputer for alle !

For et par numre siden havde I på cd’en programmet WinOptimizer 2013. Der blev i bladet fortalt meget om programmet gode sider og hvorledes man skulle gøre for at få licens til at bruge programmet udover prøveperioden. Jeg har rigtig mange gange forsøgt at få denne licens, men men når jeg bruger programmets boks til at skrive min mailadresse i – kommer der ingen mail retur med licensen.

Jeg er 100% sikker på at jeg har skrevet min mailadresse fuldstændig korrekt alle gangene, men ak der kommer intet retur fra Ashampoo.

Programmet har forlængst overskredet prøvetiden og jeg kan så ikke længere benytte det.

Har Komputer for alle en metode, hvorpå jeg kan få denne gratis licens eller har I et forslag til et andet program, som fungerer på samme måde??

Venlig hilsen

Philip

Ashampoo er normalt yderst effektive til at sende e-mails. Er du sikker på at de ikke er landet i en spam-mappe eller et andet uventet sted?

Så bemærker jeg at din email adresse er lidt usædvanlig med et par tal indbygget, det er muligt at Ashampoo sorterer den slags fra mistænkt for at være spam. Jeg foreslår at oprette en Gmail-konto til formålet og bruge den.

Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.