Word 2003 og Windows 7, 64 bit

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
Anonym

Når jeg vil åbne et dokument i Word 2003 går der ca. 18-20 sek. før den er klar til brug. Åbner jeg yderlig et dokument går det ca. 10-12 sek. og den nye dokument lægger sig altid bag den første.

Efter endt redigering lukker jeg igen dokumenterne. Den første lukker straks, men den sidste bruger ca. 10 sek. om at lukke ned.

Exel, Powerpoint og Publicher, også i Office 2003 opfører sig helt normal. Både ved åbning og lukning.

Det er en irriterende fejl som jeg håber i kan hjælpe mig med.

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Det er lidt svært at svare på umiddelbart – specielt når det kun er word og ikke de andre programmer i pakken der opfører sig unormalt.

    Er win7 en installation der er udført mens office 2003 var installeret ifm med en ældre windows version eller er office 2003 installeret efter win7??

    Der kan tit blive ‘programforvirring’ hvis det første er tilfældet, specielt når vi taler om 64- kontra 32 bit programmer.

    Prøv at afinstallere office 2003 igen og brug gerne et program som Revo Unistaller til at fjerne det med idet det fjerner alle rester af programmet hvilket windows indbyggede afinstallationsrutine ikke er for god til. Efter afinstallering er det en god ide at køre en omgang reg.databaserens med f.eks. Ccleaner el.lign for at få renset godt ud.

    Efter en genstart er det så på plads at installere office 2003 igen og så håbe på at den irriterende fejl er blevet rettet

    Der burde ikke ske noget med dine dokumenter under dette tiltag, men tag for en sikkerhedskyld en backup af dine vigtige dokumenter inden.


    kaifisker
    Medlem

      Tak for forslaget. Jeg har fulgt den slavisk. Men desværre, det løste ikke problemet.


      kaifisker
      Medlem

        Jeg har nu reinstalleret Windows 7. Det løste problemet.

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.