word 2007

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  klar.776284 11 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
etw
Registreret bruger

Er oprindeligt bruger af word 2003 eller tidl. udgaver.

Er nu startet på word 2007 med bånd og al balladen. Kan dårligt finde rundt i de nye menuer.

I word 2003 kunne jeg i bunden af dokumentet læse den enkelte linie afstand i cm fra overkant. Dette betyder, at 1. linie i adressefeltet til rudekuverter altid skulle begynde 4 cm under overkant.

Jeg kan ikke finde den samme feature i word 2007.

Kan nogen hjælpe mig?. Ellers må jeg installere den gode gamle 2003 igen. Her kan jeg også nemt slå dokumentbeskyttelsen fra, er (næsten) umuligt i 2007.

Med venlig hilsen

Erik


klar.776284
Abonnent

    Hej Erik

    Word 2007 og Word 2010 ligner hinanden meget. 

    I Word 2010 sætter jeg markøren på statuslinjen under dokumentet og højre klikker. Herefter kommer en menu frem “Tilpas statuslinje”. Der sætter jeg et flueben i “lodret sideplacering” og evt. i “linjenummer”.

    Så kommer de samme oplysninger som i Word 2003.

    mange hilsner

    Kjeld


    etw
    Registreret bruger

      Tak for hjæpen. Det virker 😉

      Også i Excel havde jeg problemer med at sætte en ramme om den enkelte celle eller en gruppe af celler. Fandt dog efter meget laaaang tid ud af, at jeg under formatere celler kunne finde løsningen, som i den gamle 2003 udgave var i menu.

      Endnu engang tak for hjælpen

      Erik

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.