Word 2007

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  pripsky 8 år siden.
Oprettet af
pripsky
Abonnent

Hej

Jeg har Windows 10 Pro, 64 Bit på min bærbare komputer samt installeret Officepakken 2007. Alle programmer i pakken har hidtil fungeret upåklageligt, men nu har jeg fået et problem med Word. Jeg modtager jævnligt word dokumenter med email ligesom jeg har flere dokumenter på komputeren. Når jeg skal åbne et dokument åbner det som det skal, men teksten mangler helt. Dvs at teksten i mine skrevne dokumenter er pist væk. Jeg kan åbne et nyt dokument og skrive på det på normal måde uden problemer.

Jeg har forsøgt at reparere office ligesom jeg har afinstalleret og geninstalleret Office 2007, men intet har givet mig teksten tilbage. Jeg håber I kan hjælpe mig med at løse dette pronlem.

Hilsen

Preben


pripsky
Abonnent

    Hej.

    Jeg har supplerende oplysninger til mit problem. Når jeg forsøger at åbne et word dokument åbner word godt nok, men der åbner ikke noget dokuiment.Derefter kommer der en meddelelse fra Windows: Der opstod en fejl, da kommandoen blev sendt til programmet.

    Jeg har geninstalleret Windows 10 pro, men det gav ingen ændring i problemet.

    Hvad gør jeg????

    Preben

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.