Word 2010 Opdatering

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 11 år, 12 måneder siden.
Oprettet af
jvn
Registreret bruger

Hej

I word 2010 under “Filer” vælges “Hjælp”, derefter vælges “Kontroller om der er opdateringer”.

Hvorefter der kommer en box op med teksten “Handlingen er blevet annuleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministrator”

Jeg er inde som administrator og får denne besked. Hvor og hvordan fjernes denne begrænsning?

PC kører windows 7-64bit

Officepakke 2010 Home and student.

Tilløgsspørgsmål: Er Word i denne version og Office profesionel identisk?

Venligst

Jørgen Nielsen

jan larsen
jan larsen
Supporter

    Jeg kan ikke give dig svar på hvorfor den meddelse kommer op når du forsøger at opdatere, men muligvis er det også ret ligegyldigt – når jeg gør det samme på min egen officepakke kommer der bare en hjemmeside op der på et par linier beskriver hvordan man tilslutter windows update og det må jo formodes at du i forvejen har styr på windows update.

    Officepakken opdateres automatisk sammen med den almindelige windows opdatering og du behøver således ikke være yderligere aktiv i den forbindelse.

    Mht. dit andet spørgsmål – ja, de er helt identiske – den eneste word der adskiller sig fra andre er den der tit medleveres nye pc’er som et gratis alternativ. Den benævnes ’starter’ og er en noget neddroslet version med en del manglende (næppe essentielle) funktioner.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.