Works tekstbehandling

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Tao Tao 13 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
Egil Levorsen
Medlem

Når jeg, via Filer/udskriv, vil udskrive poster fra et adressekartotek i en Database, hvilket jeg ellers har gjort mange gange tidligere, kommer der nu et vindue som siger “Der er ikke mere hukommelse”                              Hvor og hvordan kan jeg få mere hukommelse til rådighed?

Egil Levorsen

Tao
Tao
Supporter

    Hej Egil,

    Har fjernet dine personlige oplysninger fra din besked. Det håber jeg du har det okay med.

    Problemet er desværre en smule besværligt at løse, gør følgende, så virker det forhåbentligt:

    INSTALLER EN ANDEN PRINTERDRIVER:

    Kontakt fabrikanten af din printer for at få at vide hvordan du fremskaffer og installere den seneste version af printerdriver til din printer.

    VÆLG DIN PRINTER SOM STANDARDPRINTER:

    1. Tryk på Start og dernæst Printere og faxe/enheder.
    2. Højreklik på den printer du ønsker som standardprinter, og klik på Vælg som standard.
    3. Tryk på Filer og derefter Luk.
    4. Start Works og print dit regneark eller din databasefil.

    Der findes en tredje mulighed hvor man forsøger at efterligne en printerdriver, ved at bruge en anden driver, og håber at funktionaliteten er den samme. Men dette er ret kompliceret.

    Du kan evt. tage et kig på det her: http://support.microsoft.com/kb/841220

    Så spørgsmålet er om det ikke er nemmere og mere komfortabelt at skifte til OpenOffice (som gratis kan her: http://www.da.openoffice.org). Men valget er selvfølgeligt dit.

    Jeg har hentet en frisk udgave af det “besværlig” program WORKS fra Microsofts hjemmeside og det løst problemet, håber det holder.

    Mit spørgsmål skal derfor fjernes. Tak for indsatsen.

    Med venlig hilsen

    Egil Levorsen 

    Tao
    Tao
    Supporter

      Hej Egil,

      Godt du løste problemet! Ideen med forummet, i forhold til den tidligere Spørg Os Service, er, at alle skal have glæde af hinandens svar.

      Derfor sletter vi ikke spørgsmålene efter afslutning. Således kan andre, i samme situation som du, få glæde af din løsning. Da det var din egen ide med geninstallation markerer jeg dit svar som det bedste, så andre hurtigt kan se hvad løsningen er.

      Håber du har det okay med det 🙂

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.