bet365

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 11 år siden.
Oprettet af
johnsk
Registreret bruger

Kan nogen hjælpe mig med at fjerne ovennævnte. Det er en side, som åbner når jeg surfer med Internet Explorer. I stifinder kan jeg se, at der er nogle filer med navnet i en mappe, som jeg ikke kan åbne. Det er muligvis en cookie.

Der er ikke umiddelbart et virus med det navn, så der er lidt uklart, hvad problemet præcist er – et skærmskud ville være en god hjælp.

Kør først en virusscanning og en scanning med Malwarebytes’ Anti-Malware – der kunne være tale om en infektion med skadelig software.

Se så efter, om Windows’ funktion til at fjerne programmer har et punkt med et navn, så det kan afinstalleres derfra.

Undersøg derefter om Internet Explorer har tilføjelsesprogrammer, der har med Bet365 at gøre, og deaktiver dem, hvis det skulle være tilfældet.

Efter at have sikret mod de alvorlige problemer er det tid til det simple – sæt en anden startside i Internet Explorer.

Lad høre, om problemet hermed er væk.


johnsk
Registreret bruger

    Tak for svaret. Malwarebytes program fandt ti fejl og det ser ud til at have løst problemet med at siden åbner af sig selv. Men søgefunktionen i Stifinder finder stadig en masse, når jeg søger på “bet365”. Mon jeg bare skal slette disse ?

    Umiddelbart vil jeg sige “Slet løs” – sletter du filerne til Papirkurv, kan de gendannes om nødvendigt. Men den effektive måde er at slette filerne uden nåde, og derefter lade CCleaner eller et andet oprydningsprogram fjerne henvisninger til de filer, der ikke længere findes i computeren.

    Det kan være nødvendigt at starte computeren i Fejlsikret Tilstand for at få adgang til at slette alle filerne. 

    I alle tilfælde bør du starte med at oprette et gendannelsespunkt, inden du bruger mit noget hårdhændede forslag 🙂


    johnsk
    Registreret bruger

      Tak for svaret. Problemet blev løst af Microsoft Security Essentials efter en uge med opdatering. Det var lykke !

      Jeg ville gerne have beholdt Malwarebytes, men den udløb efter en måned.

      Venlig hilsen John Skovgaard

      Godt at høre, at Microsoft forbedrer deres program. Det er på tide.

      Angående Malwarebytes kan du beholde det uden problemer – læg det ind igen, og sørg for at du beder om at få den gratis udgave. Det vil så ikke automatisk opdatere sine database eller følge med i, hvad der installeres i computeren – men aktiverer du scanningen manuelt, får du samme beskyttelse som i den betalte udgave.

      Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.