Bitdefender fejler

Ikke løst
Dette emne indeholder 9 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
helga57knudsen
Abonnent

Jeg har allerede installeret Bitdefender på en pc uden problemer.

Nu prøver jeg på min primære pc uden held. Først fulgte jeg vejledningen helt til Create account,hvilket så ikke var muligt, fordi jeg allerede havde konto, næste gang valgte jeg sign in. Fejlede. Fjernede Panda. Fejlede. Fjernede Malwarebytes igen. Fejlede. Kaspersky fejlede også. Er der også brug for at fjerne adwCleaner, Patch my PC og LastPass.

Først en melding om at genstarte pc, efter genstart og forsøg på installation – en fejlmelding at der ikke må genstartes, ved ok en melding om roll back og derefter Error og Installer initialization failed.

Hvad kan jeg gøre? eller er jeg nødt til at prøve med Panda igen eller måske avast?

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Helga

    Af de forskellige ting tror jeg det er Panda, der driller. Brug dette program til at fjerne Panda helt:

    http://resources.downloads.pandasecurity.com/tools/uninstaller.exe

    Hvis BitDefender stadig ikke kan installeres, vil jeg gerne se et skærmskud af fejlen.


    helga57knudsen
    Abonnent

      Jeg har prøvet igen efter panda uninstaller.

      Resultat vedlagt.

      Vedhæftede filer:
      1. fejl.odt
      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hmm… Bruger du den betalte udgave (eller en prøveudgave) af Malwarebytes? Det lægger sig i Windows på måder, der ligner antivirusprogrammer.


        helga57knudsen
        Abonnent

          Prøve versionen tror jeg. Da Bitdefender bad om at få den fjernet først, så gjorde jeg det med Revo uninstaller. Og Panda både med Revo Uninstaller samt med den link du sendte.

          Jeg har installeret Wash and Go – og kørte oprydningen efter vejledningen, og det tog meget laanng tid.

          Nu har jeg prøvet Bitdefender igen og den fejler stadig.

          HenrikClausen
          HenrikClausen
          Komputer for alle

            Aha. Jeg foreslår at installere Malwarebytes igen, og så bruge dets eget program til afinstallation.

            Forklaringen er, at Malwarebytes (i prøve- og betalingsudgaverne) lægger sig ret dybt ind i Windows, og det kan være vanskeligt for det ellers udmærkede Revo Uninstaller at holde rede på Malwarebytes’ eget installationsprogram ved naturligvis præcist, hvad det skal gå efter.


            helga57knudsen
            Abonnent

              Er det ikke bare at højre klikke på programmet og vælge at fjerne? Jeg kunne ikke finde andre måder.

              Efter det var resultatet nøjagtig det samme som før. Først fejl og beder om genstart. Efter genstart fejler den igen.

              vh Helga


              helga57knudsen
              Abonnent

                Kan det faktisk være Bitdefender der spærrer for sig selv? For første gang nåede jeg frem til sign in, hvor jeg valgte mailadresse, password og desværre “Create account” som blev afvist, da mailadressen var registreret i forvejen (fra en anden pc). Næste gang valgte jeg sign in, og så begyndte den at fejle og der er ikke noget program installeret.

                vh Helga


                helga57knudsen
                Abonnent

                  Hej

                  Jeg prøvede nu at gå en ny vej. Gik in på Bitdefender og loggede på Bitdefender Central, da jeg jo allerede er registreret. Der var mulighed for download til ny device. Installationen lykkedes, og i Bitdefender central står nu begge mine pc’ere under devices. og skanningen fungerede.

                   

                  vh Helga

                  HenrikClausen
                  HenrikClausen
                  Komputer for alle

                    Du har været flittig 🙂

                    Tak for forklaringen om BitDefender, det vil sikkert komme andre til gode.

                    Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.