Til Komputer for alle.
Når jeg tilmelder mig sikkerhedsalarm får jeg ingen mail retur som jeg kan bekræfte min tilmelding med NB jeg bruger samme mailadresse som står i min profil hvad er fejlen. Med venlig hilsen Flemming Nielsen
Formodentligt at din internetudbyder afviser post fra os, det har vores webafdeling set eksempler på. Jeg foreslår at kontakte deres supportafdeling først. Hvis de så finder noget, vi bør rette i vores postsystem, ser vi på det.
Hos mig kommer der flg. fejltekst, når jeg som det sidste har sat hak ved, at jeg ikke er en robot: “Noget gik galt – prøv igen….”
Mvh
Jan
Det lykkedes mig at få det til at virke via min Samsung mobil.
Mvh
Jan
Jeg har samme problem.
Hej alle,
Vores udviklere har – bl.a. på baggrund af jeres henvendelser – konstateret, at der i øjeblikket for nogle brugere ganske rigtigt er problemer med at tilmelde sig vores nye Sikkerhedsalarm. De arbejder på at løse fejlen, og jeg skal nok opdatere jer her, når jeg har fået bekræftet, at tilmeldingen virker for alle igen.
Med venlig hilsen
Rasmus Udsholt
redaktionschef, Komputer for alle
Hej alle,
Vores udviklere melder, at tilmeldingen til Komputer for alles Sikkerhedsalarm virker igen. I tilmelder jer her:
https://fordelszonen.komputer.dk/sikkerhedsalarm
Med venlig hilsen
Rasmus Udsholt
redaktionschef, Komputer for alle