Malwarebytes

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
ernon
Abonnent

Hej

Programmet vil have at jeg logger ind som “Administrator” for at jeg kan hente en

ny version af programmet.

Hvordan logger jeg ind som administrator ?

Håber at nogen kan hjælpe

W7

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Det skulle gerne være så simpelt som at logge af Windows (Åbn startmenuen, klik på pilen ved Luk ned eller Genstart i højre side af menuen, og vælg Log af.

    Når du er logget af, får du en oversigt over andre brugere på computeren. En af dem skulle gerne have administrator rettigheder. Den kan hedde administrator eller noget andet.

    Prøv at klikke på den. Hvis du ikke kan huske passwordet, skal du bruge et værktøj som fx ophcrack til at nulstille det: http://ophcrack.sourceforge.net/

    Når du er logget på en administator konto, åbn startmenuen, skriv netplwiz og tryk Enter.

    I vinduet der kommer frem dobbeltklik på den bruger, du normalt anvender. Skift til fanebladet Gruppemedlemskaber, flyt prikken til Administrator, og klik OK og OK.

    Log ud og log ind med din gamle bruger.


    ernon
    Abonnent

      Hej Christian

      Tak for svar

      Jeg har gjort som du skriver og har fundet ud af, at der kun er en bruger/adm.

      og det er mig, så jeg mener at det må være programmet der er noget i vejen med. Jeg kan oplyse at jeg har haft programmet (gratis udg.) en del år og der har aldrig været problemer med programmet. Jeg har prøvet at slette min nuværende ver. og installeret det seneste fra CD en 15/2014, men lige lidt hjalp det.

      Kan det skyldes at de vil have mig at købe pro udgaven af programmet ?

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hej igen

        Jeg beklager, du først får svar nu.

        Er problemet stadigvæk aktuelt?

        Det har næppe noget at gøre med, at Malwarebytes vil sælge dig PRO-versionen af programmet.

        Prøv at afinstallere programmet med værktøjet her: http://downloads.malwarebytes.org/file/mbam_clean

        Genstart herefter computeren og installer MBAM igen.


        ernon
        Abonnent

          Hej Christian

          Tak for svaret

          Jeg har to stationære komputere med W7 og en bærbar med Vista

          Jeg fulgte dit råd og det løste problemet med den ene W7 komputer, men ikke den anden W7 komputer.

          Vista komputeren kører den nye version uden problemer.

          Den nye version af Mailware er: 2.0.4.1028 og den forældede version er:2.0.3.1025

          Kender du et gratis program tilsvarende Mailware som du kan anbefale ?

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Hvad sker der, hvis du afinstallerer via værktøjet ovenfor, genstarter og herefter kører installationsprogrammet som administrator (højreklik på filen)?

            Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.