Malwareytes Anti-Malware Home (Gratis) 2.1.8.1058

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
ahc
Abonnent

Malwarebytes er ved at få mig op i det røde felt og jeg vil gerne vide, om jeg kan gøre noget.

En gang i timen popper boksen “Scan now” op. Også selv om jeg lige har scannet.

Jeg har samme udgave på to pc’er. En pc kører med W7, den anden med W8.1. Det er pc’en med W8.1, der har problemet.

Indstillingerne er ens på de to pc’er, men jeg har prøvet at deaktivere Notifikationer på den ene. Det hjælper ikke. Jeg har måske misforstået noget vedr. Notifikationer.

Hvordan kan jeg forhindre, at boksen popper op hele tiden? Bortset fra at afinstallere programmet. Jeg har fået gratisudgaven efter at have haft prøveversionen. Men det var samme fremgangsmåde på begge pc’er. Programmet gik automatisk fra prøve til gratis..

Med venlig hilsen, Anni Christoffersen.

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Kære Anni

    Har du prøvet at slå notifkationer fra under Indstillinger > Generelle Indstillinger?

     


    ahc
    Abonnent

      Hej.

      Ja, det har jeg prøvet. Det hjalp ikke. Der var ikke andre muligheder i den gratis udgave.

      Løsningen blev, at jeg afinstallerede programmet. Den kom med boksen hvert kvarter faktisk. Nu kan jeg så prøve at hente det igen.

      Det undrer mig bare, at det kun var på en pc med W8.1, jeg havde problemet. Der er intet på den med W7. De var indstillet ens.

      Med venlig hilsen, Anni Christoffersen.

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Det tyder på en fejl i programmet, så det er en god ide at prøve at installere den nyeste version. 

        Vend tilbage, hvis det ikke hjælper.

        Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.