Norton 2012 beta

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 12 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
sonicjensen
Medlem

hej

norton har lige udgivet en (gratis) beta af deres kommende internet security pakke,

men jeg kom lige til at tænke – siden det er “beta” er det såe smart at skulle afinstallere det gode FULDE version af norton 2011 ?

det er jo beta, såe er måske lidt bange for sikkerheden, skal jeg være det? kom gerne med en lang beskrivelse (:

Nu er Norton jo et firma med et godt ry, så uden at kunne give en direkte garanti er mit kvalificerede gæt, at den underliggende sikkerhed er i orden, og at eventuelle problemer vil ligge i brugerfladen, og være af mere eller mindre kosmetisk art – med en undtagelse:

Et af de centrale punkter i en sikkerhedspakke er beskyttelse mod virus af alle arter. Her vil databasen grundlæggende være den samme, og beskytte dig mod kendte skadelige programmer. Den største forskel kan forventes at være i beskyttelsen mod ukendte programmer, hvor en beta kan give falske alarmer. Det bør du være opmærksom på, hvis du får virusadvarsler.


sonicjensen
Medlem

    Vil alligevel sige tak, jeg er gået tilbage til avg, da jeg ikk rigtig har brug for alle de ( for mig) overfødige ting (:

    Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.