ødelagt hurtig start på Lenovo u510 nootesbook

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 10 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
Cor van Kints
Medlem

Hej, jeg er kommetb til formatere min x-tra ssd-disk på min nye Lenovo ideapad U510, det viser sig bagefter for mig at denne x-tra ssd-harddisk bruges til hurtigopstart af nootesbook. Den skriver nu “Intel Rapid start technology manager ” og “Dette system opfylder ikke mindstekrav til installationen af softwaren” naturligvis disken er tom, kan i hjælpe mig med reetablering og/eller køb af et downloadprogram som kan få denne ssd-harddisk tilbage til originaltilstandem. Jeg har naturligvis kigget i GOOGLE og diverse andre steder men jeg kan ikke blive klogere på dette , i har expertise som muligvis kan vejlede mig til køb af et reetableringssystem. Maskine har Windows 8 styresystem.

Hilsen Cor

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Prøv først at se, om du kan kan installere driveren her: http://download.lenovo.com/consumer/mobiles/1dst06w8.exe

    Tak, men det er ikke en driver jeg mangler , jeg mangler et program der kan oprette/geninstallere de ting der skal bruges til hurtigstart på min x-tra SSD-drive. Jeg ved det er mere problematisk og skal en vis research til formoder jeg.

     

    Hilsen Cor

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Hvis vi taler om Intel Rapid Start, så kræver den også en driver og software: http://download.lenovo.com/consumer/mobiles/1drs05w8.exe

      Har du slettet nogle af partitionerne på cache-SSD’en? I såfald skal vi have fat i DISKPART for at genoprettet dem og tildele dem det korrekte ID.

      Hvis du tager et skærmskud af partitionsoversigten for din computer, kan jeg nemmere danne mig et overblik over, hvad der skal til: Tryk Windowstast+R, skriv diskmgmt.msc og tryk Enter for at åbne Diskhåndtering.

      Tag et skærmskud der svarer til det, jeg har vedhæftet svaret her. Det er vigtigt, at jeg kan se alle diske og partitioner.

      Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.