Personal Internet Security 201

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
ko72
Medlem

Jeg har fået installeret “anti virus” programmet Personal Internet Security 2011. Det kommer op og siger at det har fundet en masse trusler på computeren men når jeg forsøger at fjerne dem siger den man skal betale for det. Jeg har tjekket computeren med AVG og de kommer ikke op med noget.

Efter lidt undersøgelser på nettet kan jeg se at det er et falsk sikkerhedsprogram. Mit spørgsmål er om jeg kan fjerne programmet ved at installere Anti-Malware og køre det eller om jeg er nød til at bruge http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-personal-internet-security-2011

Hilsen Rosenkrands

   

Jeg vil anbefale Anti-Malware, der er særlig godt til at fjerne disse falske sikkerhedsprogrammer. Lag mig gerne høre, hvordan det går.


ko72
Medlem

    Hej Henrik

    Jeg har for ca. en uge siden brugt instruktionerne på Bleepingcomputers hjemmeside. Der bruger de også Anti-Malware tilsidst. Jeg bruger min computer ritgtig meget hverdag så jeg var nød til at prøve noget og den har virket perfekt siden da. 

    Mvh Rosenkrands

    Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.