Hej.
jeg ville høre hvorfor jeg hele tiden får at vide f.eks firewall og mit norton ikke er slået til,det siger det lille flag nede i hjørnet til løsningscenter, og når jeg går ind og siger det er ok og slår det til,og jeg har tillid til norton,bliver den alligevel ved med at sige sikkerheden ikke er iorden,
men alt mit sikkerhed i norton er ok og slået til.
vi kører windows 7.
Venlig hilsen Erik
Hej Erik,
For at få Windows’ Løsningscenter til at anerkende Norton som kontrollerende af både anti-virus, firewall og spyware, skal du gøre følgende:
1) Slå ‘Smart Definitions’ fra – jeg bruger ikke selv Norton, så kender ikke oversættelsen, men man finder muligheden for deaktivering i computerindstillinger i Norton helt oppe i toppen.
2) Kør en live opdatering af Norton
3) Slå ‘Smart Definitions’ til igen.
4) Kør en live opdatering af Norton igen
5) Genstart din pc.
Nu burde Norton og Løsningscenteret ikke længere at være i konflikt.
Jeg har selv problemet; på et debatforum på nettet har jeg fundet følgende svar fra en frustreret Norton-bruger:
Win 7 Rapporter Norton 360, Firewall og Anti-Virus er slukket
Efter flere forgæves henvendelser til Norton-support (3 support-medarbejdere, der hver havde deres løsning, men ingen af disse løsninger virkede), modtog jeg et telefonopkald fra en højtstående Norton support tekniker, der vidste, hvad han gjorde, og årsagen til dette frustrerende, irriterende problem.
Han sagde, at dette problem har ramt flere andre Norton-brugere.
Han fortalte mig også, at på trods af Windows 7 Sikkerhed-advarsler, så fungerer Norton 360 korrekt
Hans konklusion var følgende:
Problemet stammer fra min Windows32/repository fil, som forhindrer Windows 7 at genkende Norton 360.
Desværre genskaber denne fil sig fra hukommelsen.
Så selv om jeg slettede filen, som han gjorde, vil den blive genskabt.
Men Norton-support havde en løsning, er du klar til det?
Den eneste måde at løse det er en frisk installation af Windows .
——————————————
jeg har i dag konfronteret Norton-support/Danmark med dette svar, og har fået bekræftet, at man blot kan ignorere Windows-advarslen så længe Norton viser det grønne “flueben”.
Med venlig hilsen,
Gert Brügge
Jeg har selv problemet; på et debatforum på nettet har jeg fundet følgende svar fra en frustreret Norton-bruger:
Win 7 Rapporter Norton 360, Firewall og Anti-Virus er slukket
Efter flere forgæves henvendelser til Norton-support (3 support-medarbejdere, der hver havde deres løsning, men ingen af disse løsninger virkede), modtog jeg et telefonopkald fra en højtstående Norton support tekniker, der vidste, hvad han gjorde, og årsagen til dette frustrerende, irriterende problem.
Han sagde, at dette problem har ramt flere andre Norton-brugere.
Han fortalte mig også, at på trods af Windows 7 Sikkerhed-advarsler, så fungerer Norton 360 korrekt
Hans konklusion var følgende:
Problemet stammer fra min Windows32/repository fil, som forhindrer Windows 7 at genkende Norton 360.
Desværre genskaber denne fil sig fra hukommelsen.
Så selv om jeg slettede filen, som han gjorde, vil den blive genskabt.
Men Norton-support havde en løsning, er du klar til det?
Den eneste måde at løse det er en frisk installation af Windows .
——————————————
jeg har i dag konfronteret Norton-support/Danmark med dette svar, og har fået bekræftet, at man blot kan ignorere Windows-advarslen så længe Norton viser det grønne “flueben”.
Med venlig hilsen,
Gert Brügge