System Tool 2011

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
Birger F.
Medlem

Hej

Jeg søger efter en løsning til at fjerne System Tool 2011 fra min nye bærbare PackardBell med Windows 7.

System Tool 2011 fortæller mig om alle de fortrædeligheder, der ligger på min pc: Trojan, Worm, Spyware, Backdoor osv.

Det eneste program, der kan fjerne alle disse ting, er naturligvis System Tool 2011 – og det program er jeg ikke ikke særlig interesseret i at købe.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at slippe af med System Tool?

Venlig hilsen

Birger

 

Jeg anbefaler Malwarebytes’ Anti-Malware til at fjerne dette mafiaagtige program 🙂

Falske sikkerhedsprogrammer har udviklet sig til et betydeligt problem, som Anti-Malware i øjeblikket er den bedste løsning på. Det er på dansk, og det er gratis.

Jeg er i øvrigt interesseret i at høre, om det løser problemet.


Birger F.
Medlem

    Hej Henrik

    Hitman Pro 3.5 installeres, og du er sluppet af med den kedelige System Tool 2011. Programmet er en prøveversion, som gælder i 30 dage. Derefter koster det et lille beløb pr. år, hvis man fatter tillid til det.

    Det er allerede 14 dage siden, jeg slap af med “utysket”, så jeg kunne jo godt have meddelt mig lidt før, sorry.

    Venlig hilsen og tak for opmærksomheden med mit problem 🙂

    Birger

    Jeg har kigget nærmere på Hitman Pro, der ser rigtig interessant ud. Faktisk så interessant, at jeg har givet det en plads i bladets sharewarespalte.

    Tak for tippet, det vil nu komme mange læsere til gode.

    Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.