Vedr. fil KB3004394

Ikke løst
Dette emne indeholder 8 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
hhsommer-3dc156eb6f
Abonnent

Hej KFA.

Jeg / andre har før skrevet om problemet at man ikke kan opdatere pga. en fil.

I har så skrevet at man skal finde filen KB3004394 og højre klikke og fjern den på denne måde.

Jeg har fundet filen flere steder på min opdateringsliste og klikket på hver enkelt for at fjerne den.

Når jeg højreklikker så kommer følgende: Vis detaljer eller Kopier.

Jeg får ikke muligheden for at fjerne den, har også fremhævet linjen og trykket på delete men heller intet sker.

Jeg har nu lidt over 30 opdateringer som ikke kan installeres.

 

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Har du prøvet Windows Microsoft’s Fix It til Windows Update? http://support.microsoft.com/kb/971058/da

    Hej Christian.

    Microsoft Fix it har jeg også prøvet.

    Den eneste mulighed er vel at jeg gemmer alt hvad jeg skal bruge og nulstiller min pc.

    Det skal siges at min kone havde også fået denne fil og hun kunne godt slette den, heldigvis.

    Hun kan også opdatere det kan jeg stadig ikke og jeg har 30 filer som der ikke vil opdateres.:) 

     

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Det skulle nok kunne lade sig gøre at komme af med den problematiske KB3004394 uden at geninstallere Windows. Prøv følgende fremgangsmåde:

      1. Åbn startmenuen [1], skriv opdateringer i søgefeltet [2]
      2. Klik på Vis installerede opdateringer.
      3. Skriv KB3004394 i søgefeltet [4]
      4. Højreklik på Opdater til Microsoft Windows (KB3004394
      ) og klik Fjern [5]
      5. Klik Ja og Genstart nu, når opdateringen er færdig.
      6. Efter genstarten, kør Fix It til nulstilling af Windows Update: http://go.microsoft.com/?linkid=9830262

      Hej Christian

      Der har jeg også været inde.

      Når jeg går ind i “Vis opdateringer” og søger efter den, så er den ikke der.

      Går jeg derimod ind i “Se opdaterings oversigt” så er den der, og jeg markerer den og højreklikker og får følgende:

      – Vis detaljer

      – Kopier oplysninger

      Jeg håber stadig du har de vise sten 🙂

       

      Hej KFA

      Jeg har arbejdet med den ny CD 03/15 “Superværktøj til Windows”.

      Den er installeret og jeg har kørt windows repair i håb om at jeg kunne fjerne 

      den fil KB3004394, og få installeret de 30 opdateringer som jeg har ventende.

      Men desværre, filen er der stadigvæk og computeren vil ikke opdatere så sidste udvej er nok at genskabe computeren til fabriksinstillinger.

      Øv ØV 🙂

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hvad betyder det at “filen” er der? Står opdateringen stadigvæk i listen?

        Måske kan du gendanne til en tilstand før du installerede opdateringen?

        Hej KFA / Christian.

        Filen har jeg gemt, så den skulle ikke genere mig mere.

        Jeg kontaktede Microsoft, og fik en guide tilsendt.

        Jeg gjorde derefter følgende:

         

         

         

         

         

         

         

         

         

        ” Gå ned i Start og skriv cmd. Højreklik på cmd/kommandoprompt og vælg Kør som administrator. Skriv sfc /scannow og tryk Enter og lad køre igennem” 

        Det prøvede jeg selvfølgelig hvorefter jeg genstartede PC og prøvede at installere opdateringer, og minsandten om ikke det lykkedes, så nu opdaterer den som den skal YES.:)

        PS: Vedr. beskeden med at jeg kører uægte windows er holdt op.

        Christian Bugge
        Christian Bugge
        Registreret bruger

          Hej igen

          Godt at høre, at spiller nu. Lad os håbe, vi kan være til større hjælp en anden gang 🙂

          Jeg lukker sagen her.

          Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.