Producent/mærke: Asus
Modelnummer:023
Styresystem:android
Evt. versionsnummer på styresystemet:
Dit spørgsmål: Visning af StofaWebTv på tablet som åbenbart bliver forstyrret af ChromeCast.
Jeg har et underligt problem. Vi har her i huset adskillige TV, tablets samt mobiltelefoner. Har også en ChromeCast (Home). Kan se StofaWebTv på alle mobiltelefoner, tablets på nær én, nemlig en Asus tablet. Her vises stadig ChromeCast symbolet i højre hjørne. Har både prøvet at nulstille til fabriksinstillingene på Asus tablet, taget ChromnCast ud af TV, samt afinstalleret appen HOME på alle apparater. MEN kan stadig ikke se StofaWebTv på Asus tabletten (circlen kører blot rundt og rundt), men på alle andre apparater virker webtv. – Kan nævne at når jeg på ASUS tabletten trykker på Cast symbolet (som stadig er der) oppe i højre så kan JEG GODT caste StofaWebTv til TV (med indbygget Chromecast), men ikke se det på tabletten. – Hvad kan dette skyldes, kan nogen forklare dette – HJÆLP? VH Hanne
Jeg forstår ikke din beskrivelse
Vil du se StofawebTV på din tablet og dit TV samtidig?
Eller vil du se StofawebTV på din tablet, selv om dit TV ikke er tændt?
mvh
Finn
Hej Finn. Undskyld den lange forklaring, er meget svært at forklare på mail. Prøver igen, min mands tablet (han rejser meget også i udlandet/vognmand) kan pludselig ikke tage StofaWebTv. Ingen problem (hverken herhjemme i Hobro eller i udlandet) med at signe on til Stofa, få vist guiden, kalde et program, men så er det at circklen bare kører og kører. (NB. med hensyn til TV så har vi to styk, et med indbygget ChromeCast og et med løs ChromeCast. Vi kan godt caste StofaWebTv direkte over på vore Tv, men IKKE se det på tabletten). Var derfor bange for at ChromeCast kunne have noget med det at gøre. Håber du forstår det lidt bedre nu?!? VH Hanne
Hej Hanne
Jeg er ret sikker på, at det ikke har noget med ChromeCast eller TV at gøre og at problemet ligger i tabletten eller i Stofas app. Jeg ved ikke hvad problemet skyldes, men vil prøve mig frem: Da du skriver at I har det nyeste styresystem på tabletten og at denne er genstartet (som ikke er det samme som at slukke og tænde! Væg Genstart og ikke Sluk), ville jeg afinstallere appen, genstarte tabletten og installere app igen.
Hvis dette heller ikke virker ville jeg spørge både i Asus support og i Stofa support, inden jeg afleverer den til jeres leverandør og bede dem tage sig af det.
Giv et praj, når problemet er løst.
mvh
Finn
Hej Finn.
YES – det virkede, mange tak. Jeg afinstallerede, genstartede, installerede igen og vupti. SÅDAN.
Og tak for hurtig og god service.
VH Hanne
Tak for tilbagemeldingen. Herligt at det virker.
mvh
Finn