ICloud mail på IPAD

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  kurt.k.jac 7 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
kurt.k.jac
Registreret bruger

PROBLEM: IPAD 2 4’generation IOS opdateret 9.3.1
På tidligere SIMkort var der funktion af ICloud mail og alle ICloudfunktioner. Den tidligere udbyder af mobilt net er overgået til Stofa og der er kommet nyt SIMkort fra Stofa. 
Efter ibrugtagning af det nye SIMkort:
Alt ICloud (drev mm) fungerer på WiFi, men på mobilt net kan man nu ikke sende Icloud mail (mail kan modtages) eller sende/modtage beskeder.
Jeg kan ikke finde fejlen. Stofa support er meget hjælpsomme, men ingen resultater.


kurt.k.jac
Registreret bruger

    Har fået ICloud til at fungere, kræver tilsyneladende en bestemt rækkefølge af sluk program, sluk iPAD, skift SIMkort, tænd og sluk IPAD, tænd IPAD og start Icloud.

    Jeg vil fortsat gerne have hjælp til at få Imessenger til at fungere.

    Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.