ICLOUD

Ikke løst
Dette emne indeholder 9 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Mogens R. 9 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

hej
Jeg har seriøst brug for noget ekspertviden!
jeg har købt en ny ipad hvori jeg har oprettet et nyt icloud osv. og husket at slette den gamle profil.
det er gået rigtig fint i længere tid.
men pludselig spørger den om kode til den gamle profil!! hvilket jeg ikke kan huske.
og det største problem er så at mailen jeg brugte den gang er inaktiv! så koden kan jeg ikke få der heller.
spørgsmålene man så normalt kan svare på dukker ikke op da jeg ikke engang når videre fra spørgsmålet om fødselsdagen!!
hjææælp
jeg kan dermed ikk opdatere noget eller lign

Hvordan sletter jeg den gamle profil?????


Mogens R.
Medlem

    Er det fra en PC, du ikke kan slette den gamle profil, eller på din iPads ? 

    Hvis det er fra din PC, så logger du ind med den pgl. E-mail i den gamle profil, og beder om at få sendt kodeordet på mailen, og nulstil den. 

    Det er fra min iPad. Jeg kan ikke logge ind på min gamle profil og få tilsendt et kodeord da emalen er inaktiv. Thats the problem


    Mogens R.
    Medlem

      Prøv at melde dig til Facebook gruppen, hvor der er iPad og iPhone support gruppen. https://www.facebook.com/groups/288338664568438/?fref=ts

      Måske er der lidt hjælp der at hente omkring iCloud ?

      Har prøvet linket men kan ikke finde noget sted at stille spørgsmålet


      Mogens R.
      Medlem

        Husk at tilmelde dig til forum´et. Tryk på BLIV MEDLEM, så vent, til administrator kommer til side, så er du budt indenfor.

        – Har du en Facebook konto, så log dig ind.

        Christian Bugge
        Christian Bugge
        Registreret bruger

          Det kan tænkes, at din iPad eller iTunes stadigvæk er tilknyttet den gamle konto.

          I hvilken forbindelse bliver du afkrævet password til den gamle konto?

          Jeg bliver afkrævet password når jeg vil slette den gamle konto. Kender ikke pssw på den gamle konto. iTunes er ikke tilknyttet til den gamle konto jeg har oprettet en ny men kan ikke ændre den ny konto til iCloud
          Bedste hilsen
          John

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Hej John

            Du er ikke glemt. Jeg er ved at undersøge sagen og vender tilbage med en løsning til dig.

            Tak Christian

            Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.