Mails på Ipad

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Tao Tao 10 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
chrkai464414
Registreret bruger

Hej

Jeg kan ikke længere modtage mails på min Ipad. Den forstæller at mail-app’en ikke har forbindelse til mailserveren. Jeg kan godt gå på nettet og jeg kan godt fange mine mails via outlook. Hvordan kan jeg løse problemet?

Tao
Tao
Supporter

    Hej chrkai,

    Hvis du ikke anvender en webbaseret mailklient som eksempelvis Hotmail eller Gmail, skyldes det sandsynligvis, at der er en indstilling, der er blevet ændret. Hvis du derfor har din mailadresse hos din internetudbyder skal du kontakte denne for at få de rette oplysninger om opsætning af din mailadresse, hvorefter de indstiller disse oplysninger på din iPad igen.

    Held og lykke med det!

    Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.