Nokia Lumia 800

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 9 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
Leif Thomsen
Medlem

For at kunne opdatere APPS skal man omkring sit Windows Live ID. Jeg har min Live.com adresse, men kan ikke huske min adgangkode. Her er det ikke som andre steder hvor man kan bede om erstatning for det gamle. 

Jeg har en svigersøn der normalt er god til det her, men det kan vi ikke finde ud af.

Nokia support sider virker svært tilgængelige omkring dette problem.:)

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Leif Thomsen
    Medlem

      Jeg har nok ikke forklaret det godt nok. Til min microsoft konto bruger jeg min gmail adresse og den adgangskode kan jeg godt, men for at opdatere APPS forlanges der adgangskoden til en live.com adresse. Jeg har adressen, men ikke den tilhørende kode. Koden må jo være en der er lavet ved installeringen. Jeg benytter ikke den live.com adresse, så hvorfor jeg har den ved jeg ikke.:) Jeg har måske fået vendt op og ned på det hele?

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Der er ingen forskel på en Live.com-konto og en Microsoft-konto, og begge dele kan være repræsenteret af en mail-adresse, der ikke ender på live.com, outlook.com, hotmail.com eller noget tilsvarende.

        Når du bliver bedt om at indtaste en kode til din Live.com-adresse, har du da mulig for i stedet for at logge på med din Microsoft-konto (med GMail-adressen)?

        Hvis nej, får du en fejlmeddelelse?


        Leif Thomsen
        Medlem

          det er korrekt, men jeg kan ikke ændre bugernavnet til min Gmail adresse. Jeg kan kun skrive adgangskoden. Man kan ikke aktivere linien med live.com adressen.

          Det ender med der står fejlkode: 8004889d 

          ?

          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Hej Leif

            Jeg beklager, det sene svar.

            Du kan nulstille koden, til den Live.com-konto, du tidligere har oprettet. Står der [email protected], så brug https://account.live.com/resetpassword.aspx til at gendanne passwordet til den konto.


            Leif Thomsen
            Medlem

              Tak for svar.

              Jeg har nu nulstillet og kører videre normalt. 🙂

              Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.