Samsung Galaxy S 2

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  fuji-videobaand 69 8 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
fuji-videobaand 69
Registreret bruger

Til Komputer for alle

Allerførst: jeg har en Samsung galaxy S 2 model GT-19100 android 4.0 system som jeg har et problem med. Jeg fik en pop op meddelelse at jeg skulle dawnload den nye sofware på telefonen og det gjorde jeg. Men så skete der noget, det poppede et windue op hele tiden hvor der stod 1. Google Play- tjenester er stoppet,-ok 2. Processen com.google.process gapps er stoppet,-ok 3. Google sevices framework er stoppet. Det er meget irriteret, hvergang jeg skal ind på min telefon fryser den, så skal jeg vente på at google play tjenneste ok tasten bliver aktiv, så kan jeg gå videre med at se hvad der er på telefonen, til meldingen popper op igen.?

Det var denne sofware jeg installer da det gik galt, den lyder sådan her:

Download af opdateringspakke gennemført. Under installationen kan du slet ikke bruge enheden, heller ikke til nødopkald. Efter installationen gemmes dine data, men hvis du stopper installationen på forkert vis, ved at fjerne batteriet eller SD- kortet, fungere din enhed måske ikke normalt. I tilfælde af uventede tab af data anbefaler vi, at du sikkerhedskopierer vigtige data inden installationen. Hvis denne opdatering mislykkes, kan du let opdaterere din enhed via Samsung Kies ( http://www.samsung.com). installer nu ? Opdater detaljer (117,85 MB )             stabilitet forbedret ( Installer )  ( Senere )

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig så jeg kan bruge den igen uden probemer.På forhånd, Tak

Jeg vil også gerne vide om mine notater og sms- meddelelser på telefonen kan overføres på min komputer? Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg gene vide hvordan?

Med venlig hilsen Kurt Østergaard.:)  


fuji-videobaand 69
Registreret bruger

    Til Komputer for alle.

    Jeg har selv løst problemet. Det jeg har gjort er følgende:- jeg har download Samsung Kies på min computer, dernæst satte jeg min ledning til telefonen som jeg bruger til at lade op med og USB- stikket ind i computeren hvor jeg har lavet en backup i Kies, fra min telefon, da jeg så var sikker på at det var blevet gennemførtt gik jeg videre.

    Det næste jeg så gjorde,- jeg gik ind i indstillinger på min telefon i “sikkerhedskopier og nulstil”: derinde har jeg trykket på nulstil til fabriksstandard. Så fik jeg en ny software med et helt andet udseende og en telefon hvor problemet er løst.

    Derefter gik jeg ind i Samsung Kies igen og download mine filer igen til telefonen, dernæst tog jeg ledningen ud igen, så opdatere telefonen mine filer , så skulle jeg instalere filerne til telefonen- nu er min telefon som ny igen.

     Hvis der er en der læser dette, og  har det samme problem og ikke kan finde ud af at få filerne over igen, fordi det står på engelsk kan du ringe til Samsung support på tlf. nr. 70 70 19 70  Åbent mandag-fredag 08:00-19:00 så er de flinke til at hjælpe.

    Nu er mit problem løst det kan jeg ikke andet være taknemlig for.

    Jeg håber det kan hjælpe andre med ligende problem.

    Venlig hilsen Kurt Erik.   


    thsrit
    Abonnent

      Hej.

      Jeg har en google konto, som når jeg har brug for at nulstille min mobil, altid genskaber alle app og indstillinger, dog skal man altid ind og skrive sine password ind igen, hvor der er brug for disse.  Google kontoen har hjulpet mig flere gange, og kan måske være en løsning for andre.

      Venlig hilsen

      thsrit

      Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.