samsung s 2 gt19100

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 1 måned siden.
Oprettet af
svend aa
Registreret bruger

hej  og tak  for et godt blad

min gamle samson galaxy  s 2  gt 19100  har lige opdateret . og nu vil den kun 

starteop  hele tiden og kommer ikke videre  jeg har prøvet at holde opstarttasten og volumetasen  inde ca 10 sek  og så kan jeg være heldig  at den lille grønne  mand kommer

og så står der vist 4 linier  jeg skal gøre . men kan ikke det engelske

kunne i være søde at forklare  det skåret ud i pap på dansk så jeg kan forstå det

jeg er en årgang 1932  – derfor:) hilsen svend aage

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Det ville være en stor hjælp, hvis du kunne gentage det, der står på skærmen. Måske løsningen lige til.

    Hvis du har et webcam i din computer, kan du nemt tage et billede af skærmen på telefonen ved hjælp af websitet her: https://webcamtoy.com/

    1. Klik Ready? Smile! 

    2. Klik Use my camera, og bekræft, når du bliver bedt om det.

    3. Tryk på Kamera knappen nederst til højre mens du holder telefonen foran webcam’et, så man kan se skærmen.

    4. Du har nu 3 sekunder ind til billedet bliver taget.

    5. Klik Save nederst til højre.

    6. Vedhæft billedet i dit svar ved at klikke på Vælg fil.

    Hvis du har et digitalkamera eller en anden telefon, kan de også klare jobbet.

    Jeg vil mene, det er for tidligt at starte på en fabriksnulstilling, men hvis intet andet virker, kan vi prøve det. Hvis du har vigtige data på telefonen, skal vi først forsøge, om vi kan redde dem.

    Du nulstiller telefonen til fabriksindstillinger ved hjælp punktet Mulighed 2: Reset enhed i Recovery-tilstand i vejledningen fra Google her: https://support.google.com/android-one/answer/6088915?hl=da

    Jeg har ikke testet det, men jeg kan ikke garantere dig, at du ikke støder på engelsksprogede menuer i løbet af nulstillingsprocessen, så hvis det bliver aktuelt, vil jeg anbefale dig at hverve en hjælper. Alternativt skal jeg prøve at guide dig med en mere specifik anvisning til Samsung S2 på dansk.

    Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.