Acronis Ransomware Protection

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
ottobron
Abonnent

Jeg har fornylig installeret Acronis fra Fordelszonen, men får meddelelsen “problemer med genvejen”, når jeg prøver at starte programmet.

Jeg har prøvet at afinstallere programmet igen, men det figurerer ikke i programoversigten hverken i kontrolpanel eller IOBit Uninstaller på trods af, at det står i Windows programliste (startknappen) og det ligger iflg. Stifinder på disken.

Jeg kan heller ikke slette programmet i Stifinder manuelt, da den siger “Du skal have tilladelse til at slette” uden nærmere forklaring.

Hvad gør jeg ????

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det lyder som om installationen ikke blev helt fuldført. Prøv at installere det igen.


    ottobron
    Abonnent

      Desværre er det ikke løsningen.  Jeg har prøvet en geninstallation flere gang og det samme svar:    Installation failed  “En anden installation er allerede igang.  Fuldfør installationen, inden du fortsætter med denne installation”      Error 1618 !


      ottobron
      Abonnent

        Hurra !!  Det er endelig lykkedes at komme af med Acronis Ransomware Protection.  Jeg kom i tanke om, at REVO uninstaller, som I tilbød for et par år siden, måske kunne gøre det.  Og det kunne det ved hjælp af “tvungen afinstallering”.

        Så problemet er løst !  Og så håber jeg, at  Bitdefender AntiRansomware i stedet kan udføre jobbet !!

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Tak for meldingen. Jeg noterer mig problemet med Acronis.

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.