Broadcom Netlink(TM) Fast Ethernet virker ikke

Løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  jan kristensen-64c9995292 6 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
jan kristensen-64c9995292
Abonnent

Efter opdatering til vers. 1703, kan jeg ikke komme på nettet med LAN forbindelsen, kun wireles, som varierer i hastighed. Jeg har forsøgt med ældre drivers, men kan ikke annullere sidste opdatering i enhedshåndtering. Skal  jeg deaktivere nuværende driver for derefter at installere ældre drivers?

 

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Prøv at fjerne enheden i Enhedshåndtering. Genstart, og installér den seneste driver fra producenten.

    Præcis hvilket netværkskort (eller bundkort/computer) er der tale om?

    Hej

    Det er en Lenovo 3000 N200 bærbar og netkortet er Broadcom Netlink (TM)Fast Ethernet og installeret med Win10Pro.

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Hej igen,

      De nyeste drivere til din computer, er til Windows Vista. Du kan prøve at installere driveren her: https://support.lenovo.com/dk/en/downloads/ds004032

      Hej

      Tak for svaret. Inden jeg installerer, vil jeg være sikker, skal jeg Deaktivere eller Fjern Enhed?

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Prøv at fjerne enheden først og vælg, at driversoftware skal slettes. Genstart herefter computeren, se om den installerer driveren af sig selv, og om det afhjælper problemet. Hvis ikke, prøv at installere Vista driveren.

        Hej igen

        Jeg har anvendt Dit forslag, så efter genstart virkede Netlink. Tak for hjælpen

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.