cpuz143_x64.sys

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 6 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
ghjyde
Abonnent

Jeg har ovennævnte fil i Windows\Temp mappen. Når jeg sletter den kommer den igen næste gang jeg logger på.

Jeg har prøvet at læse om filen på internettet. Nogle skriver, at den måske er farlig, men jeg vil gerne høre jer, om jeg bare kan lade den ligge ??

Hilsen Gunnar

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Gunnar,

    Filen er en del af CPU-Zs program CPUID som bruges til at samle oplysninger om computerens hardware konfiguration. Selvom du ikke har CPUID installeret, kan .sys-filen være en del af et andet program.

    Hvis du vil vide hvilket, kan du prøve at søge efter filen cpuidsdk.dll og se, om den findes i en mappe i Programmer.

    Med venlig hilsen

    Christian
    KFA


    ghjyde
    Abonnent

      Hej igen Christian

      Jeg har nu brugt din anvisning, og har fået følgende filer. Altså når jeg søger efter filen cpuidsdk.dll

      Jeg er ikke med på, hvad mit næste skridt bør være – men jeg er mest spændt på, om jeg bare kan lade filen ligge i Windows\temp ?

       

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hej igen,

        Ja, bare lad den være. Den gør ingen skade, og i øvrigt filnavnet i sig selv aldrig nok til at identificere en trussel, hvorfor det altid er en god ide at have anti-virus og anti-malware installeret.

        Med venlig hilsen

        Christian
        KFA

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.