dialogbokse

Løst
Dette emne indeholder 9 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  bent09 6 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
bent09
Abonnent

jeg vedhæfter lige et skærmskud mere


bent09
Abonnent

    jeg prøver lige igen

    Vedhæftede filer:

    bent09
    Abonnent

      et skærmskud mere

      Vedhæftede filer:
      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Hej igen

        Prøv følgende:

        1. Højreklik i nederste venstre hjørne af skærmen, klik på PowerShell (admin), og bekræft.

        2. Skriv kommandoerne, og tryk på Enter efter hver enkelt:

        Regsvr32 wuaueng.dll
        Regsvr32 shell32.dll 
        Regsvr32 jscript.dll
        Regsvr32 vbscript.dll

        3. Notér eventuelle fejl, og tag dem med i dit svar (gerne med skærmskud). Luk herefter PowerShell.

        4. Åbn startmenuen, skriv services.msc og tryk Enter.

        5. Find tjenesten Windows Installer, højreklik på den, og klik Start.

        6. Notér eventuelle fejl og tag dem med i dit svar.

        7. Genstart computeren.


        bent09
        Abonnent

          jeg har nu fulgt dine råd og får flg. fejl

          Vedhæftede filer:
          Christian Bugge
          Christian Bugge
          Registreret bruger

            Der skal være mellemrum mellem programmet (regsvr32), og det programmet skal gøre noget ved (fx wuaueng.dll).

            regsvr32 <MELLEMRUM> wuaueng.dll


            bent09
            Abonnent

              Nu har jeg prøvet igen og får flg. fejlmeddelelser som jeg vedhæfter skærmskud af. Når jeg højreklikker på Windows  installer og trykker på start kommer der ingen fejlmedelelser.

               


              keld m
              Abonnent

                Hej Bent

                Jeg har kikket lidt på internettet efter evt. løsninger og fandt en henvisning til et Microsoft Fix. Bemærk venligst, at jeg ikke selv har problemet og derfor ingen mulighed har for at teste fixet. Det er på eget ansvar at prøve fixet. Problemet lader til at være relateret til opgradering til Windows 10 på en Acer computer. Har du en Acer, så prøv at søge på deres hjemmeside?

                https://support.microsoft.com/da-dk/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

                Læs omhyggeligt hjemmesiden (er på dansk) før du evt. bruger fixet(er på engelsk).
                Håber du får løst dit problem. Med venlig hilsen Keld

                >>> Må din computer være med dig <<<


                keld m
                Abonnent

                  Opdatering

                  Har du McAfee suite antivirus installeret? Så kan det måske være årsagen til dit problem.

                  http://community.acer.com/t5/Aspire-Desktops/Windows-installer-tries-to-install-Shredder-which-is-already/m-p/6489#M29

                  Keld


                  bent09
                  Abonnent

                    Hej Keld

                    Jeg har prøvet  det link du havde sat ind i dit sidste svar. Her kunne jeg også læse at det er noget “skrammel” som Acer og

                    McAfee putter på computeren og at jeg langt fra er den eneste der har problemet. Herefter vovede jeg et halvt øje og åbnede linket til  Microsoft Fix og kørte programmet. Og minsandten – der er ikke dukket nogle bokse op siden.

                    Tak for hjælpen

                    Hilsen Bent

                    Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.