Efter nulstilling af Windows 10,version 1909, vil printeren ikke virke.

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
johnlin
Abonnent

Efter en del problemer med PC – , nulstillede jeg WINDOWS, med det resultat at jeg har mistet driveren til min printer. Printeren er en ældre sag. En HP PSC 750, jeg kører Windows 10. Jeg har prøvet, at finde en ny driver, men nej den vil ikke.
Printeren har ellers fungeret udmærket, derfor vil jeg ikke bare kassere den. Tror I ikke, at I kan klare det problem for mig?

Er det ikke noget med ,at Windows selv kan finde drivere, hvis den er rigtig indstillet? Hvordan er det?

Venlig hilsen

Johnlin

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej John

    Det bør være muligt. I Tilføj printer vælger du Den printer, jeg søger efter, findes ikke på listen. Det giver dig to muligheder:

    1) Vælg Min printer er lidt ældre. Hjælp mig med at finde den. Det vil lave en grundigere (langsommere) søgning efter ældre printermodeller, og så finde den rigtige driver.

    2) Vælg Tilføj en lokal printer eller en netværksprinter med manuelle indstillinger. Først skal du vælge en port, og her vil jeg foreslå COM1. Har du mulighed for at vælge en USB-port, tager du den.

    Derefter får du et vindue med et beskedent udvalg af producenter / printere. Klik på Windows Update for at få langt flere printere tilføjet listen. Her kan du vælge din printer, eller den lignende HP Deskjet 990c. Så bliver driveren installeret.

    Jeg vedlægger et par skærmskud:

     

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Og det er rigtigt, at Windows normalt selv kan finde printere og de rigtige drivere. Det kræver ingen særlige indstillinger, men det kræver at printeren svarer tilbage på den korrekte måde. Det gør ældre printere ikke.

      Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.