Når man aktiverer en hjemmesides email vil den normalt komme op i ens emailprogram under ny mail. Efter jeg har skifet eamailprogram sker det ikke i mit Win 10 program. Jeg har tre emailskonti:Outlook og Gmail samt en One.com mailprogram. Det sidste er det styrende. Alle tre er vist under Mail,kalender og kontakter på Win 10 indstillinger???
Hvad går galt her??
Hej
Problemet kan skyldes, at der ikke er defineret noget standardprogram til emails. Prøv følgende:
1. Åbn startmenuen, skriv standardm og klik på Vælg en standardmailapp.
2. Klik under punktet Mail, og vælg det mailprogram, du ønsker at bruge.
Hej Christan
Hvad gør når man ikke kan finde f.eks. Outlook Online emailprogram under standardapps. Den er installereret.
Outlook.com er ikke et program men en webtjeneste, og kan ikke umiddelbart fungere som standard mail-app i Windows 10.
Du kan bruge et mailprogram som fx Windows 10’s indbyggede Mail-app eller Mozilla Thunderbird som standard mail-app, og sætte programmet op til at bruge din Outlook.com konto.