fejl 0x80073701

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 6 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
kreatiw611648
Abonnent

Min computer forsøger hver dag at opdatere Windows 10, jeg kan se på opdateringslisten at de ikke er fuldført, og fejlkoden er: 0x80073701, jeg har forsøgt at rette fejlen med noget jeg fandt på nettet, men fejlen er der endnu. Med venlig hilsen G. Kragh


torpvej9
Abonnent

    Jeg har samme problem. Det er funktionsopdatering version 1709 (KB4048954), som giver problemer. Min PC henter opdateringen og begynder at installere den. Men når den når til 99% efter genstart, siger den, at opdateringen ikke kan fuldføres og fortryder ændringerne.  Jeg har forsøgt at følge vejledningen i Komputer for Alle nr. 17 side 70. Jeg har kørt fejlfindingsværktøjet som ligger i Windows, samt et værktøj, som hedder wu170509.diagcab. Hver gang bliver der fundet og rettet fejl, men det hjælper ikke, opdateringen lykkes stadig ikke. Hvad skal jeg gøre? Er jeg nødt til at nulstille Windows? Det er jeg ikke glad for, da jeg så skal gen-installere alle mine programmer.

    Min PC er en Asus 5400C sonic master med Intel Core I5 processer.

    Jørgen Nepper-Rasmussen


    kreatiw611648
    Abonnent

      Jeg fik løst mit problem i dag, jeg opdaterede fra denne side:  https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 Jeg har forsøgt mange løsninger uden held, plus at jeg fik brugt 47 euro på at købe “Reimage”, men i dag fandt jeg løsningen, jeg håber at andre er lige så heldige.

      Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.