Bruger Windows 10 og har opgraderet til Outlook 365 og bruger nu Outlook 2016 som primært mailprogram, har meget længe brugt Icloud til at synkr. mail, kalender og kontakter m.m. Virkede perfekt med Office 2013, efter opgr. er Icloud kalender og adressekartotek forsvundet fra Outlook 2016, har godt hørt der skulle være nogle problemer men er der nogen der på nuværende har en løsning, har prøvet at afinstallere Icloud, får en fejlmelding
Hej Henning Jørgensen,
Så vidt jeg kan forstå på Apple, så skyldes den manglende kompatibilitet, at iCloud til Windows endnu ikke er opdateret i en fungerende version. Det er desværre derfor bare at væbne sig med tålmodighed indtil Apple frigiver en opdatering.
Du kan læse artiklen her: https://support.apple.com/da-dk/HT204571
Hej Tao Ser ud til at du har ret. Apple er netop kommet med en opdatering af Icloud til Windows v 5.1. Har netop inst. og det ser ud til at virke. Som det ses af vedh. link: https://support.apple.com/da-dk/HT203795 er det muligvis ikke alt der bliver overført. Tak for svar og god jul til dig og alle I andre:)