Min computer vil ikke installere samlet opdatering til Windows 10 version 1709 (kb4074588)
jeg får følgende meddelelse, senest mislykkede forsøg den 27-02-2018-0x80070bc2. jeg har forsøgt at finde fejlen ved at bruge vejledningen (Tving Windows 10 til at hente opdateringer) som er fint beskrevet bladet nr. 3. Håber i kan hjælpe mig,
Med venlig hilsen
Erling
Hej Har selv haft samme problem, og efter endt hovedbrud, og fulgt bladets fremgangsmåde, endte jeg med at tage back up og derefter nulstille maskinen, – derved fik jeg 1709 på endelig på plads.
Jørgen
Hej,
Håber du vil hjælpe mig. Jeg er kørt totalt fast i problemet. Er det muligt, at du vil give mig en detaljeret procedure,
således at jeg kan få KB4074588 helt installeret. På forhånd mange tak!
Venlig hilsen
Knud.
Jeg har tilsyneladende også et lignende problem.
Når jeg går ind under oversigeten over opdateringer, står denne meddelse: Installationen den 14-02-2018-0x8007139f blev ikke fuldført.
Da jeg opdaterede var forløbet helt normalt og afsluttede korrekt, men når jeg søger efter nye opdateringer, får jeg at vide, at min enhed er opdateret.
Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal tro.
Hej til alle.
Jeg startede problemet vedr. opdatering af KB4074588 for nogen tid siden, og jeg har ikke fået opdateringen
installeret endnu, og problemet fortsætter med den efterfølgende opdatering (KB4090913)
mvh. Erling