Fejl ved opdatering version 1709 (KB4074588)

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  kp.44 6 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
kp.44
Abonnent

Min computer vil ikke installere samlet opdatering til Windows 10 version 1709 (kb4074588)

jeg får følgende meddelelse, senest mislykkede forsøg den 27-02-2018-0x80070bc2. jeg har forsøgt at finde fejlen ved at bruge vejledningen (Tving Windows 10 til at hente opdateringer) som er fint beskrevet bladet nr. 3. Håber i kan hjælpe mig,

Med venlig hilsen

Erling


user-333322
Registreret bruger

    Hej Har selv haft samme problem, og efter endt hovedbrud, og fulgt bladets fremgangsmåde, endte jeg med at tage back up og derefter nulstille maskinen, – derved fik jeg 1709 på endelig på plads.

    Jørgen

     


    knudane
    Abonnent

      Hej,

      Håber du vil hjælpe mig. Jeg er kørt totalt fast i problemet. Er det muligt, at du vil give mig en detaljeret procedure,

      således at jeg kan få KB4074588 helt installeret. På forhånd mange tak!

      Venlig hilsen

      Knud.


      jaa
      Abonnent

        Jeg har tilsyneladende også et lignende problem.

        Når jeg går ind under oversigeten over opdateringer, står denne meddelse: Installationen den ‎14-‎02-‎2018-0x8007139f blev ikke fuldført.

        Da jeg opdaterede var forløbet helt normalt og afsluttede korrekt, men når jeg søger efter nye opdateringer, får jeg at vide, at min enhed er opdateret.

        Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal tro.


        kp.44
        Abonnent

          Hej til alle.

          Jeg startede problemet vedr. opdatering af KB4074588 for nogen tid siden, og jeg har ikke fået opdateringen

          installeret endnu, og problemet fortsætter med den efterfølgende opdatering (KB4090913)

          mvh. Erling

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.