Fejlslagen 1903 opdatering til WIN10

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  john1945 4 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
kiso55
Registreret bruger

Hej

Jeg har samme problem som blev behandlet for en – to uger siden, med fejlslagen opdatering til til WIN10.

Jeg har en bærbar PC med WIN10 PRO, med version 1803.

Jeg har forsøgt 3 gange at installere opdatering 1903 og hver gang PCen er ved at være færdig får jeg beskeden: "Computeren stødte på et problem og skal genstartes. Vi skal lige have indsamlet fejloplysninger, og derefter genstarter vi for dig." Og når PCen har været genstartet kommer meldingen: “Fortryder ændringer, der er foretaget på computeren..”

Jeg har fulgt anvisningerne fra tidligere indlæg og kørt programmerne:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

sfc /scannow

og jeg har slukket for mit Panda Dome antivirusprogram inden forsøg på opdatering. Desværre vil PC`en ikke gennemføre opdateringen.

Nogen gode råd ?

Mvh

KISO

 

 

 

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Først Panda Dome – har du afinstalleret det helt, eller bare deaktiveret det?

    Og så vil jeg foreslå at hente 1903-opdateringen mauelt, som beskrevet her:

    https://support.microsoft.com/da-dk/help/4028685/windows-10-get-the-update


    kaj-emil
    Abonnent

      Hej Kiso

      Dit spørgsmål interesserer mig, idet du “forsøger”, at springe version 1809 over. Du vil gå direkte fra version 1803 til version 1903 ? uden mellemliggende opdateringer tjaaa… jeg stiller mig tvivlende, men er spændt på, at vide om det lykkes.

      KFA har slettet Opdateringsassistent’en fra ver.1803 til ver.1809, og går nu direkte til ver.1903 iflg. blad nr.2019/10, så det må “vel” være rigtigt.

      https://fordelszonen.komputer.dk/?s=opdateringsassistent

      Med venlig hilsen

      Kaj-Emil


      kiso55
      Registreret bruger

        Hej Henrik

        Mange tak for de gode råd – at fjerne Panda Dome fuldstændig og køre opdateringen manuelt jf. dit link gjorde underværker 🙂

        Blev også opmærksom på at jeg ikke havde opdatering 1809, men jeg kunne godt installere opdatering 1903 alligevel.

        Mvh

        KISO

         

         


        john1945
        Abonnent

          Hej.

          Jeg har – lige som flere andre – mindst 10 forgæves forsøg på at installere opdatering 1903.

          Hver gang slutter “festen” ved 89% opdateret hvorefter pc-en låser. Når den genstartes bliver det tidligere system genindlæst.

          Jeg har naturligvis prøvet alle de forslag af, som her er omtalt men uden held.

          Jeg anvender en stationær PC.

           

          Mvh.

          John Jansson

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.