Funktionsopdatering til Windows 10, version 1703

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  jorn rasmussen 6 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
ejegaard
Abonnent

Systemet melder, at installationen er fuldført, men ifm. normal opstart af PC’en fremkommer nu en boks på skærmen med følgende indhold: “AccelerometerSt.exe – Systemfejl. Udførelse af programkoden kan ikke fortsætte, fordi VCRUNTIME140.dll ikke blev fundet. Problemet kan muligvis løses ved at geninstallere programmet”.

Hvordan får jeg løst problemet?

Venlig hilsen Asger Ejegaard


jorn rasmussen
Abonnent

    Hej Asger.

    Det er en ringe trøst at jeg har fået samme problem på min bærbare. Er opstået efter opdatering af Win 10.

    Har du fundet en løsning, eller er der andre der kan hjælpe?

    Venlig hilsen Jørn rasmussen

     


    keld m
    Abonnent

      Hej alle

      I er ikke alene, der er sandsynligvis i hundredvis af jer. Problemet er relateret til mange der opdaterer en HP Computer og en løsning skal derfor findes via HP’s hjemmeside. Nu har jeg en Medion computer og har derfor ikke problemet og kan derfor kun give et link. Desværre på engelsk men I kan jo overveje det.

      https://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-System-and-Recovery/AccelerometerSt-exe-Application-Error/m-p/6136794/highlight/true#M488065

      Håber I får løst jeres problem, fortæl gerne om det løser jeres problem. Med venlig hilsen Keld

      >>>Må din computer være med dig<<<


      jorn rasmussen
      Abonnent

        Hej Keld m

        Tak for tilbagemelding og link. Har fulgt beskrivelsen i linket og min HP virker nu igen uden fejlmelding.

        Det er jo ingen sag når man får god hjælp. >>>Min computer er igen med mig<<<

        Tusind tak Jørn

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.