Kan ikke anvende Firefox

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 12 måneder siden.
Oprettet af
krem22
Registreret bruger

Firefox er downloaded og indlæst, 146 mb, men jeg kan ikkeåbne eller anvende programmen, der kommer beskeden: “Din Firefox kan ikke indlæses. Den findes ikke eller er utilgængelig”

Jeg anvender windows 10.

Hvad kan jeg gøre for at kunne anvende browseren?

De bedste hilsener

Kristen Grysbæk

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Kristen

    Det er sandsynligvis din profil i Firefox, der har taget skade.

    Firefox har et indbygget program til at styre profiler, inklusive at slette dem. Du starter det program ved at indtaste dette i Windows’ søgefelt:

    firefox -p

    Brug Opret profil… til at oprette en ny, indtast et profilnavn, og klik på Afslut.

    Med den nye profil skulle Firefox starte, og så bede dig logge ind for at synkronisere dine eksisterende bogmærker og andre oplysninger.

    Der findes så et par andre mulige problemer, men de er meget sjældnere. Så prøv dette først, og vend tilbage, hvis Firefox stadig driller.


    krem22
    Registreret bruger

      Tak for svar på mit spørgsmål om problemer med Firefox.

      Indtastning af Fire -P i søgefeltet gav slet ingen resultat/henvisning. Jeg kan slet ikke åbne Firefox men skriver fortsat “Din Firefox-profil kan ikke indlæses. Den findes ikke eller er utilgængelig”.

      Håber at I kan hjælpe

      De bedste hilsener

      Kristen Grysbæk

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej igen

        Jeg må lige rette mit første tip. Det korrekte at indtaste er, helt præcist:

        firefox.exe -p

        Det åbner et lille vindue med en eller flere profiler. Jeg vedlægger et eksempel.

        Gør så, som jeg beskrev ovenfor: Og sig til, hvis det ikke løser problemet.

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.