Hej.
Efter den sidste store opdatering i nov. har det ikke været muligt at anvende microsofts egne apps. Andre virker fint. Desuden vises nye apps ikke i “moderne apps” selv om de tydeligvis er installeret, hvilket jeg kan se i indstillinger.
Hvad gør jeg?
På forhånd tak & godt nytår.
Hej
Her kan du finde et fejlfindingsværktøj til w8 prøv om ikke også det virker til w10 jeg har ikke afprøvet det.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/what-troubleshoot-problems-app
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-10/run-the-troubleshooter-for-windows-apps
Her er et link til W10,har selv prøvet at køre det, dorg uden held.
Mvh. Flemming 🙂
Tak for forsøget drenge, men desværre. Intet virker, bortset fra at nye apps nu kan åbnes via moderne apps. MS apps er stadig synlige men låst.:)
Hej Henrik!
Har lige en søgning jeg synes du skulle prøve, det kan i hvert fald ikke skade, og så ved du at det er i orden.
Prøv at fejlsøge windows Update, Højreklik på start, vælg kontrolpanel-fejlfinding-system og sikkerhed-løs problemer med windows Update, også som administretor, som du får tilbudt efter første fejlsøgning.
Mvh. Flemming 🙂 Godt nytår. 🙂
Hej Flemming.
Gjort og der var ikke noget. – Når jeg logger ind efter pauseskærm, popper der, i lynhurtige glimt, vinduer op som jeg ikke kan nå at identificere. Betyder det noget?
mvh. og godt nytår. Henrik