Opdatere win10 fra 1511 til 1607

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 7 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
benthelt
Abonnent

Hvordan  opdateres win10 til jubilæumsudgaven. Jeg har en asus laptop med hd på 32gb. Når jeg forsøger at opdatere får jeg melding om at jeg har for lidt fri hukommelse. Der kræves min 8gb, og jeg  har med hiv og sving nået op på 7gb.  Der skulle være en metode  hvor man bruger en usb stick til hjælp, men hvordan. Der skulle også være en metode med at brænde en isofil, men den tiltaler mig ikke

 

På forhånd tak

benito

Hej

Du skriver ikke hvad du har fjernet og hvordan har du brugt diskoprydning ??

Jeg har w10 på min asus det fyller 12GB. ud fra det så må der være ca.12Gb dokumenter og programmer og har ud et sd drev kan du flytte dem der over 


benthelt
Abonnent

    Jeg har brugt diskoprydning og fjernet hvad jeg mener kan fjernes. Jeg har også været inde et sted hvor der bliver flytte rundt på c drevet og en usb stick, men kan ikke finde  det igen


    benthelt
    Abonnent

      hvis jeg går alle indstillinger>system>lager>og vælger c-drevet>midlertidige filer. Der har jeg så en post der hedder midlertidige filer , som skkulle kunne slettesl. Men jeg kan ikke slettes. Er der nnogen der ved hvordan slettes?


      benthelt
      Abonnent

        hvis jeg går alle indstillinger>system>lager>og vælger c-drevet>midlertidige filer. Der har jeg så en post der hedder midlertidige filer , som skkulle kunne slettesl. Men jeg kan ikke slette, for jeg kan ikke finde dem. Der er 1,20 GB.

        Christian Bugge
        Christian Bugge
        Registreret bruger

          Uanset hvad du gør, så bliver det svært, at få plads til at lave en opgradering, hvis du kun har 32GB lagerplads at arbejde med, så den bedste løsning er med al sandsynlighed at installere fra en usb-nøgle.

          Præcis hvilken Asus computer er der tale om?=

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.