Opdatering af Windows 10 (1903)

Løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  [email protected] 4 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Jeg har forsøgt, at opdatere min bærbar komputer til den nye version af Windows, men det er ikke lykkedes.

Opdateringen ligger i venteposition, men når jeg starter opdateringen, kommer følgende fejlmelding:

” AVG ANTIVIRUS”

“Fjern denne app nu, for den er ikke kompatibel med Windiws 10”

Jeg har selvfølgelig fjernet appen, men fejlmeldingen kommer stadig, og så sker der ikke mere.

Er der nogen der kan hjælpe.

MVH

Leif

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Leif

    AVG har et program “AVG Clean”, der fjerner alle spor efter AVG-programmer:

    https://www.avg.com/en-us/avg-remover

    Jeg mistænker så, at det kan være et ældre (fjernet) AVG-program, der har efterladt nogle spor. Alle aktuelle AVG-programmer er kompatible med Windows 10.

    Hej Henrik

    Tak for svaret, og jeg har nu kørt det program, som du henviser til, men den samme fejlmelding kommer stadig, når jeg forsøger at opdatere til det nye Windows. Efter at have kørt omtalte program, undrer det mig, at der stadig ligger et program med navnet: “AVG Web TuneUP”, som jeg ikke kan slette. Tro du det kan være årsagen. Hvis ja, har du så et bud på, hvordan jeg kommer af med det?

    mvh

    Leif

     

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Hmm. Prøv at installere det fra ny, og så afinstallere det:

      https://www.avg.com/en-dk/avg-pctuneup

      Hej

      Jeg har gjort, som du foreslår, men  d<span style=”display: inline !important; float: none; background-color: transparent; color: #333333; font-family: Georgia,’Times New Roman’,’Bitstream Charter’,Times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; line-height: 24px; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px; word-wrap: break-word;”>esværre, det genstridige</span>

      AVG Web tuneUp program ligger der stadig.

      Findes der ikke et program, som kan fjerne de genstridige programmer?

      Mvh

      Leif

      Hej

      Jeg prøver lige igen, der er da vist noget, der er gået helt galt.

      Jeg har gjort, som du foreslår, men det genstridige program: AVG Web TuneUP ligger der stadig.

      Findes der et program, som kan slette genstridige programmer?

      Mvh

      Leif

       

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej Leif

        Genstart computeren i Fejlsikret tilstand:

        https://support.microsoft.com/da-dk/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

        Så kan du finde og fjerne programmappen med AVG TuneUp – den ligger sandsynligvis i mappen C:\Program Files (x86).

        Når du derefter genstarter computeren, kan der komme en fejlmelding om, at TuneUp ikke kan startes. Det kan vi se på senere, det vigtigste er naturligvis om opdateringen fungerer nu.

        Hej Henrik

        Mange tak for hjælpen. Det var godt nok en hård nød at knække, men det sidste forslag du foreslog virkede, dog først efter to forsøg, for det viste sig, at der lå to gamle AVG filer i mappen “Program Files (x86)”, og det opdagede jeg ikke i første forsøg.

        Den nye opdatering er nu på plads, og den fungerer, som den skal.

        mvh

        Leif

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.