Opdatering af Windows 10 version 20H2 (KB 50003173)

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
rasmus9
Abonnent

Hej.

Kan ikke opdatere samlet opdatering til 2021-05 Windows 10 version 20H2 til 64-baserede system KB50003173)

Efter en tid kommer en Fejl: 0x80073701

Mvh.

Kaj Frederiksen

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Kaj

    Fejlen viser, at der mangler nogle Windows systemfiler. Start med at køre Windows’ indbyggede fejlfinding til opdateringer. Det gør du ved at skrive ‘fejlfinding’ i Windows” søgefelt og vælge Flere fejlfindingsværktøjer i det første vindue. Jeg vedlægger et par skærmskud.

    Løser det ikke problemet, skal du geninstallere Windows (det sletter ikke dine filer). Men prøv fejlfindingen først.


    user-579462
    Registreret bruger

      Hej

      Hvordan løses problemet uden at der slettes programmer, hvis du  af installerer sletter den godt nok ikke filer men programmer. og jeg har en del programmer som jeg har købt på nettet , bla. fra Corel.


      lissi
      Abonnent

        Jeg har flere gang installeret:  2021-05 Windows 10 version 1909  til 64-baserede system  (KB5003169), men hver gang der genstartes begynder komputeren at : fortryde ændringer der er foretaget. – Der kommer ingen fejlkode.

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Jeg vil anbefale at du geninstallerer Windows, som beskrevet her:

          https://support.microsoft.com/da-dk/windows/indstillinger-for-genoprettelse-i-windows-10-31ce2444-7de3-818c-d626-e3b5a3024da5

          Der er en indstilling til at bevare de installerede programmer – og selv hvis det skulle blive nødvendigt at tage den grundigere geninstallation, kan du derefter geninstallere de programmer, du har købt.

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.