Opdatering til version 1709.

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  user-590836 6 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
user-590836
Abonnent

Efter den sidste store opdatering er der kommet et lille problem. Vi er 2 brugere, A og B, på vores computer. Hvis A har lukket computeren ned, og B tænder næste gang og – lukker ned, – kommer der en meddelelse nede i venstre hjørne af skærmen. (Jeg prøver med et skærmskud.)

Hvis den, der har lukket computeren ned, tænder næste gang og –lukker ned – er der ingen meddelelse.

Hvad skyldes dette, og hvordan kan vi blive fri for denne meddelelse?

Med venlig hilsen

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej,

    Prøv at slå hurtig start fra, og se om problemet stadigvæk viser sig:

    1. Åbn startmenuen, skriv powercfg.cpl og tryk Enter.

    2. Klik på Vælg, hvad tænd/sluk-knapperne gør.

    3. Klik på Rediger indstillinger, der ikke er tilgængelige i øjeblikketb.

    4. Fjern fluebenet ved Aktivér hurtig start (anbefales).

    5. Klik Gem ændringer.

    6. Genstart.


    user-590836
    Abonnent

      Hej Christian Bugge!

      Jeg har prøvet ovenstående. Det hjalp ikke. Det gjorde tværtimod computeren meget langsom, specielt i opstarten.

      Med venlig hilsen


      keld m
      Abonnent

        Hej Ole

        Et lille tip. Har du prøvet at ‘Log af’ før du lukker computeren eller vælge ‘Skift bruger’.

        Hold [Ctrl] og [Alt] og [Delete] tasterne nede samtidig.

        Jeg har ikke kunnet teste ovenstående, men jeg håber du finder en løsning. Hvis det evt. er en fejl i Windows opdateringen kan du jo håbe på at det bliver rettet med næste opdatering.

        Med venlig hilsen Keld

        >>>Må din computer være med dig<<<

         


        user-590836
        Abonnent

          Hej Keld M!

          Tak for din interesse, men hvis jeg følger dit tip, kræver det endnu flere klik for at lukke ned. Jeg kan jo klikke på beskeden og lukke computeren, men det er et irritationsmoment.

          Det må næsten være en fejl i opdateringen, da jeg nu har det på 2 computere, der begge er opdateret til version 1709.

          Med venlig hilsen

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.